U nas w CTRL System nie wyobrażam sobie, abyśmy mogli lekceważąco podejść do kwestii bezpieczeństwa w obliczu pandemii.
Odpowiadając za skuteczną dystrybucję materiałów promocyjnych naszych zleceniodawców, sami – nie czekając na jakieś odgórne nakazy – uruchomiliśmy wewnętrzne procedury, pozwalające na zachowanie bezpieczeństwa w tym szczególnym okresie (leżakowanie materiałów, dezynfekcja środków transportu, itd.).
I dlatego, kiedy Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaproponowało nam przystąpienie do akcji „Czysta klamka”, nie mieliśmy obiekcji, żeby się do niej przyłączyć.
Te proste czynności wykonywane przez wielu ludzi w jednym czasie w ramach akcji „Czysta klamka” z pewnością ma wpływ na ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa.
W ten sposób wspólnie troszczymy się o nasze zdrowie. To ma sens.
Adam Puciata, prezes zarządu CTRL System